Browse door ons support-gedeelte
Ga naar Registreren, vul het formulier in en u wordt aangemeld op uw tradingaccount. In het pop-upbericht ziet u een willekeurig gegenereerd wachtwoord, dat u moet veranderen in uw eigen wachtwoord. U ontvangt ook een welkomstbericht met zowel gebruikersnaam als wachtwoord.
Het is gratis. Xtrade rekent geen inschrijvingskosten.
Nee. U kunt slechts één tradingaccount openen.
U moet verstandig beleggen. Handelen in FX en CFD's brengt verliesrisico met zich mee, vooral vanwege het hefboomeffect dat van nature aanwezig is bij handelen. Klik hier om onze volledige Risicowaarschuwing te lezen. De informatie in deze website en de openbaarmaking van documenten is van algemene aard en houdt geen rekening met uw persoonlijke omstandigheden, financiële situatie of behoeften. Neem onze Klantenovereenkomst zorgvuldig door en win onafhankelijk advies in alvorens te beslissen of de handel in dergelijke producten voor u geschikt is.
Als u al een tradingaccount hebt geopend, uw identificatiedocumenten voor accountvalidatie hebt ingediend en een storting hebt gedaan, bent u klaar om te beginnen met de handel.
Ja. Onze Opleidingscentrum en Xtrade Academie bieden instructievideo's, e-books en andere hulpbronnen voor zowel beginnende als professionele traders.
Als gereguleerd bedrijf — onderworpen aan talloze wetten, conformiteitsvereisten en klantaanvaardingsprocedures — zijn we verplicht KYC (Know Your Client)-informatie in ons systeem te hebben. Wij spannen ons in om de vertrouwelijkheid, veiligheid en integriteit van uw identiteitsgegevens te beschermen.
Gebruik alleen letters en cijfers. Gebruik geen symbolen bij het invullen.
Accounts met een saldo van nul worden niet gesloten, tenzij de klant daarom verzoekt.
Ja. De belangen van onze klanten staan bij ons voorop is en daarom zal uw saldo bij Xtrade niet negatief worden. Met de negatief saldo-bescherming wordt voorkomen dat een handelaar schulden maakt. Helaas biedt niet elke retail forex -broker een negatief saldo-bescherming. Voor de onervaren handelaar kan het gebrek aan margestorting het verschil betekenen tussen het verliezen van alleen uw belegging en schulden maken. Dit is een subtiel, maar cruciaal verschil. Bij forex trading kunt geld verliezen dat u zich ook kunt veroorloven om om te verliezen (immers er is niet zoiets als een perfecte handelaar die de hele tijd wint). Schulden maken is echter nooit aanvaardbaar, ongeacht hoeveel ervaring u hebt.
Klik op 'Wachtwoord vergeten' onder het inlogvak en uw wachtwoord wordt verzonden naar uw e-mailadres.
Om uw wachtwoord te wijzigen logt u in op uw Xtrade-account; vervolgens klikt u op Accountopties > Wachtwoord wijzigen
Wij bieden geen accountmanagementdiensten. U bent de enige eigenaar van het account en de uiteindelijke beslisser.
Ons gebruiksvriendelijke webplatform hoeft niet te worden gedownload.
Helaas bieden we op dit moment geen MT4-platform.
Een demo-account wordt geactiveerd zodra u een tradingaccount opent. *Onder voorbehoud van een minimumstorting
In he gedeelte Mijn account schakelt u tussen echte en demo-modi met de knop "Switch".
Hoewel alle functies en onderdelen van het echte platform in het demo-platform beschikbaar zijn, moeten gebruikers in gedachten houden dat simulatie de echte marktomstandigheden niet kan repliceren. Een belangrijk onderscheid is dat het volume dat wordt uitgevoerd door middel van de simulatie de markt niet beïnvloedt; terwijl in het echt volumes wél invloed hebben op de markt, vooral wanneer de positie groot is.
Uw demo-account wordt automatisch gefinancierd zullen 7 dagen na registratie.
Xtrade demo-accounts verlopen niet.
Volgens de CFTC (Commodity Futures Trading Commission) in de VS; OSC (Ontario Securities Commission) en BCSC (Brits-Columbia Securities Commission) in Canada mogen we geen burgers van deze landen toelaten een tradingaccount bij ons te openen. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak.
Xtrade zorgt voor de veiligheid van de fondsen van de klanten en voldoet volledig aan de regelgeving van de EU MiFID (richtlijn betreffende markten voor financiële instrumenten).
Xtrade biedt twee soorten bonussen: krediet en contant.
Een cashbonus wordt direct bijgeschreven en daarna moet u een vereiste hoeveelheid Xpoints verkrijgen en het omgekeerde geldt voor een kredietbonus/in afwachting.
Klik hier om onze nieuwste promoties te zien.
Neem contact op met onze klantenservice via live chat, e-mail of bel om te crediteren.
Uw gewogen volume aan handelsactiviteiten uitgedrukt in punten.
Bijvoorbeeld: Als u een positie opent op EUR/USD met een waarde van $100.000, zult u bij het sluiten 100 XPoints ontvangen, aangezien elk $1.000 handelsbedrag 1 XPoint waard is.
U hebt in plaats daarvan een cashbonus ontvangen en deze is bijgeschreven voordat de vereiste hoeveelheid Xpoints is verkregen.
U hebt uw account gecontroleerd voordat u uw eerste storting deed. U krijgt een accountverificatiebonus op het moment dat u geld op uw account stort.
Als een gereguleerde bedrijf werken we volgens de verschillende antiwitwassen en identiteitsdiefstalwetten, evenals een aantal nalevingsgerelateerde procedures die door onze regelgevende instanties zijn opgelegd: CySEC, ASIC en IFSC.
U kunt u uw documenten uploaden via uw account:
Accountopties > Accountverificatie of ze e-mailen naar documents@xtrade.com
Met betrekking tot onze KYC-procedures (Know Your Client) bent u verplicht om een kleurenkopie te verstrekken van een geldig identiteitsbewijs en een recent bewijs van adres (rekening van elektriciteit, gas, water, telefoon, internet en/of kabel-TV contract, bankrekeningafschrift), waarop uw naam, adres en een recente (minder dan 3 maanden oude) datum staan.
Ja. Een geldige ID-kaart of rijbewijs is ook aanvaardbaar.
U ontvangt een automatische e-mail ter bevestiging van de status van uw account zodra uw account volledig is geverifieerd.
Als u uw e-mailadres, telefoonnummer of woonadres wilt bijwerken, stuur dan uw verzoek naar documents@xtrade.com samen met de vereiste ondersteunende documenten.
200 USD, maar Xtrade heeft af te toe promoties waarin lagere drempels voor stortingen worden aangeboden.
Ja, wij bieden tot 100% bonus op uw storting (*Bonusvoorwaarden van toepassing). Neem voor meer informatie contact op met onze professionele medewerkers, via live chat of e-mail.
Nee, u kunt niet meer verliezen meer dan uw aanvankelijke storting.
Creditcards/betaalkaarten, bankoverschrijvingen, American Express, en nog veel meer opties. Klik
Xtrade rekent geen kosten voor stortingen.
Wij raden u aan contact op te nemen met uw bank om te horen of er een blokkade is op internationale of online transacties.Of misschien is het stortingsbedrag groter is dan uw dagelijkse limiet voor uw creditcard/betaalkaart.
Nee. We accepteren geen betalingen die zijn gedaan vanaf het account van derden. Alle stortingen moeten geschieden vanuit uw eigen account.
De beursuren zijn vanaf zondag 21:00 GMT t/m vrijdag 21:00 GMT tijdens de zomertijd. In de winter zijn de beursuren vanaf zondag 22:00 GMT t/m vrijdag 22:00 GMT. Sommige instrumenten echter zijn alleen beschikbaar tijdens bepaalde uren. Klik hier voor de beursuren van elk instrument.
Het Xtrade-platform is gesloten in het weekend, omdat alle onderliggende financiële instrumentmarkten gesloten zijn.
Doorloop onze Opleidingscentrum en denk aan het advies niet te gaan traden totdat u volledig vertrouwd bent met ons platform. Daarna kunt u gewoon inloggen op uw account en beginnen met traden.
Handelen in FX en CFD's brengt verliesrisico met zich mee, vooral vanwege het hefboomeffect dat van nature aanwezig is bij handelen. Klik hier om onze volledige Risicowaarschuwing te lezen. De informatie in deze website en de openbaarmaking van documenten is van algemene aard en houdt geen rekening met uw persoonlijke omstandigheden, financiële situatie of behoeften. Neem onze Klantenovereenkomst zorgvuldig door en win onafhankelijk advies in alvorens te beslissen of de handel in dergelijke producten voor u geschikt is.
U hebt een computer of een mobiel apparaat ((ondersteunende iOS, Android of Windows software) met internetverbinding nodig en een gefinancierd tradingaccount. We raden u aan ons opleidingscentrum te doorlopen vóór uw eerste handel.
Met "leverage" (of hefboomwerking) kan een grote handelspositie worden gestart met een kleine margestorting. Hoeveel leverage beschikbaar is voor een handelaar varieert, met een vergroting van maximaal 400: 1
bijvoorbeeld 100:1, wat betekent dat een valutahandel ter waarde van $100.000 kan worden gemaakt met een margestorting van $1.000. Leverage maakt het gebruik van krediet voor tradingbedragen mogelijk die groter zijn dan uw storting.
Denk eraan dat hoe hoger de leverage is, hoe hoger het risico van verlies van uw gestort kapitaal. Leverage kan zowel voor als tegen u werken.
Met leverage kunt u een grote hoeveelheid kapitaal met een kleine stortingsmarge regelen, maar leverage kan u ook blootstellen aan een groot uitvallende negatieve prijsbeweging.
U kunt de standaard leverageratio niet wijzigen.
Een pip is de kleinste wijzigingseenheid in een prijsverhouding van een financieel instrument (tarief van een valutapaar).
De spread is het verschil tussen bied- en laatprijzen.
Lange positie - wanneer de klant de asset koopt en een korte positie wanneer de klant de asset verkoopt.
Bedrag basisvaluta * Pips = waarde in de genoteerde valuta
Waarde van 1 pip in EUR/USD = 1 Lot (100 000 €)*0.0001 = 10 USD
Waarde van 1 pip in USD/CHF = 1 Lot (100 000 €)*0.0001 = 10 CHF
Waarde van 1 pip in EUR/JPY= 1 Lot (100 000 €)*0.01 = 1000 JPY
Een ontsporing kan optreden tijdens periodes van hoge volatiliteit, meestal veroorzaakt door belangrijk economisch nieuws. Dit heeft als resultaat dat uw positie wordt uitgevoerd op een ander tarief dan dat u hebt opgegeven; gesloten op de volgende beschikbare prijs.
De beste manier om uw risico te beheersen tijdens volatiele markten is om ervoor te zorgen dat uw account te allen tijde voldoende marge heeft. Verschillende voorzorgsmaatregelen worden aanbevolen:
✔ Bewaak de status van uw open posities.
✔ Specificeer een stop-loss om het neerwaartse risico te beperken.
✔ Houd uw account gefinancierd boven de vereiste marge.
Limietorders zijn take profit orders om een vast bedrag van een financieel instrument te kopen of te verkopen tegen een bepaalde prijs of beter.
Log in op uw tradingaccount en klik vervolgens op Accountopties > Fondsbeheer > Monetaire geschiedenis of activiteitenverslag
Stop lossen en take profits zijn allebei orders die op de markt worden geplaatst voor het sluiten van een open positie. "Stop Loss" is om een verder negatief prijsverloop te voorkomen en "Take Profit" is om te winnen van een voordelig prijsverloop.
Xtrade informeert premiumklanten in geval van margestortingen. Uw marge wordt in real-time gevolgd, zodat u op elk moment weet waar u staat. Margestortingen kunnen een sluiting van uw geopende posities veroorzaken in het geval dat uw beschikbare marge zakt tot onder de margevereisten voor dat bepaalde instrument.
Sommige instrumenten worden verhandeld op basis van onderliggende futures-contracten. Deze instrumenten hebben een specifieke vervaldatum waarop alle open deals/limietorders worden gesloten.
Voor instrumenten die een expiratiedatum hebben, kunt u gewoon klikken op het tabblad Details waaraan het instrument is gekoppeld.
Een trend is de algemene richting van een markt of van de prijs van een asset, en trends kunnen variëren in lengte van korte tot middellange tot lange termijn.
In technische analyse zijn steun en weerstand concepten waarin de beweging van een fondsprijs geneigd is om te stoppen en terug te gaan op een vooraf bepaalde prijsniveau.
Beschikbaar balans: Bedrag beschikbaar voor initieel marge.
(Vermogen) – (Gebruikte marge)
Vermogen: Stortingen - Opnames + Bonus + Gesloten W&V + Open W&V
Om uw nieuwe positie open te houden, moet het vermogen in uw account hoger zijn dan het niveau van het totale onderhoudsmarge. De vereisten voor het niveau van het onderhoudsmarge zijn specifiek voor elk financiële instrument. XTrade toont altijd het niveau van de onderhoudsmarge voor elk individueel instrument.
Totale Winst &Verlies uitgedrukt in de basisvaluta van het account.
Klik op Accountopties > Fondsbeheer > Monetair rapport.
Het geeft de hoogste bied- en laagste laatprijs aan die is bereikt tijdens de huidige beursdag.
Trades kunnen alleen worden gestart als er voldoende eigen vermogen is en tijdens de uren waarin het onderliggende financiële instrument ook wordt verhandeld op een openbare beurs.
Klik op het instrument "Details".
Neem contact op met de klantenservice voor directe assistentie.
Klik op het sterpictogram van het instrument.
Een spread is het verschil tussen de biedprijs en de laatprijs van een onderliggend financieel instrument.
Ga om de spreadwaarde te zien voor elk product naar onze CFD-lijst.
Het openhouden van een positie na een bepaald tijdstip (ongeveer 22:00GMT (21:00DST)), zoals weergegeven in het weergavescherm "Details" van het XTrade-handelsplatform, onderwerpt u aan een XTrade-financieringspremie die van uw account wordt afgetrokken. Deze premie dekt het voordeel/de kosten van de bijbehorende financiering.
De afwikkeling van de trade geschiedt twee werkdagen (T+2) na de tradingdag (openen/sluiten van een positie). Deze betalingsdag wordt ook de waardedag genoemd.
Ga om de kosten voor Premie verkopen en Premie kopen te zien naar onze CFD-lijst.
Er wordt $50 USD inactiviteitskosten per maand in rekening gebracht voor XTrade-accounts die inactief zijn. Een account wordt als inactief gezien als er gedurende een periode van 3 maanden geen handelsactiviteit heeft plaatsgevonden.
Xtrade brengt geen kosten in rekening voor stortingen/opnames.Maar voor banken en/of tussenpersonen kunnen verwerkingskosten in rekening worden gebracht. Wij accepteren geen enkele verantwoordelijkheid voor dergelijke kosten.
Klik op Accountopties > Fondsbeheer > Opnameverzoeken en dan ziet u een nieuw pop-upvenster met volledige details van uw opnames.
U kunt uw verzoek op elk moment annuleren als de status "In behandeling" is.
Als u open posities hebt, kunt u niet uw gehele beschikbare saldo opnemen. Een minimumbedrag is nodig om een onderhoudsmarge aan te houden.
(Beschikbaar balans – Onderhoudsmarge) en marge >= 1% = Maximaal opnamebedrag
Opnameverzoeken worden in maximaal vijf werkdagen verwerkt. Vertragingen waar wij geen controle op hebben, zouden kunnen optreden als gevolg van opnamebetalingsmethoden van derden (d.w.z. creditcardbedrijf, de overschrijvende bank of bemiddelende banken die overschrijvingen vertragen. In extreme gevallen kan dit tot 3 weken duren).
Uw opname wordt volgens dezelfde methode verwerkt als waarmee de storting was gemaakt. Indien u een storting maakt via creditcard, worden alle opgenomen bedragen teruggestort op die creditcard. Als een storting is gemaakt via een overboeking, wordt op dezelfde manier het geld teruggestort op uw bankrekening. Andere stortingen via e-wallet worden geretourneerd als een bankoverschrijving of door Skrill/Netteler e-wallet.
Volg gewoon de opnameprocedure en de fondsen worden geretourneerd op basis van de methode die is gebruikt voor de storting.
Log in op uw account, klik op Accountopties > Fondsbeheer > Opnameverzoeken > klik op Details naast opnameverzoek in behandeling.
Onderteken het formulier met een pen, want virtuele handtekeningen kunnen niet worden aanvaard.
Zorg ervoor dat u ons te sturen een volledige formulier stuurt, en niet alleen delen ervan. We moeten het oorspronkelijke formulier volledig ingevuld hebben, met ons bedrijfslogo erop.
Zorg ervoor dat de datum op uw opnameformulier dezelfde datum is als die waarop u het verzoek doet.
Meestal duurt maximaal 10 werkdagen als de restitutie via een bankoverschrijving of creditcard/betaalkaart plaatsvindt. E-wallets-betalingen worden weergegeven in uw account op het moment dat uw opname is goedgekeurd.
Neem contact op met onze klantensupport om u te helpen.
Deze website gebruikt cookies om uw online ervaring te optimaliseren. Door verder te gaan op onze website gaat u akkoord met ons Privacybeleid en Cookiesbeleid . Klik hier voor meer informatie over cookies.