FAQ

Vind antwoorden op de meest gestelde vragen

Hoe kunnen we u helpen?

Browse door ons support-gedeelte

Een account openen

  • Hoe kan ik een tradingaccount openen bij Xtrade.com?

    Ga naar Registreren, vul het formulier in en u wordt aangemeld op uw tradingaccount. In het pop-upbericht ziet u een willekeurig gegenereerd wachtwoord, dat u moet veranderen in uw eigen wachtwoord. U ontvangt ook een welkomstbericht met zowel gebruikersnaam als wachtwoord.

  • Hoeveel moet ik betalen om een Xtrade-account te kunnen openen?

    Het is gratis. Xtrade rekent geen inschrijvingskosten.

  • Kan ik meerdere tradingaccounts openen?

    Nee. U kunt slechts één tradingaccount openen.

  • Hoe kan ik hier geld verdienen?

    U moet verstandig beleggen. Handelen in FX en CFD's brengt verliesrisico met zich mee, vooral vanwege het hefboomeffect dat van nature aanwezig is bij handelen. Klik hier om onze volledige Risicowaarschuwing te lezen. De informatie in deze website en de openbaarmaking van documenten is van algemene aard en houdt geen rekening met uw persoonlijke omstandigheden, financiële situatie of behoeften. Neem onze Klantenovereenkomst zorgvuldig door en win onafhankelijk advies in alvorens te beslissen of de handel in dergelijke producten voor u geschikt is.

  • Hoe begin ik met handelen?

    Als u al een tradingaccount hebt geopend, uw identificatiedocumenten voor accountvalidatie hebt ingediend en een storting hebt gedaan, bent u klaar om te beginnen met de handel.

  • Kan ik gaan handelen ook als ik geen ervaring heb?

    Ja. Onze Opleidingscentrum en Xtrade Academie bieden instructievideo's, e-books en andere hulpbronnen voor zowel beginnende als professionele traders.

  • Ik wil geen inschrijvingsformulier invullen en mijn persoonlijke gegevens bekendmaken.Is dat mogelijk?

    Als gereguleerd bedrijf — onderworpen aan talloze wetten, conformiteitsvereisten en klantaanvaardingsprocedures — zijn we verplicht KYC (Know Your Client)-informatie in ons systeem te hebben. Wij spannen ons in om de vertrouwelijkheid, veiligheid en integriteit van uw identiteitsgegevens te beschermen.

  • Welke invoertekens zijn acceptabel in het inschrijvingsformulier?

    Gebruik alleen letters en cijfers. Gebruik geen symbolen bij het invullen.

  • Sluit u mijn account als ik een saldo heb van nul?

    Accounts met een saldo van nul worden niet gesloten, tenzij de klant daarom verzoekt.

  • Biedt u bescherming tegen een negatief saldo??

    Ja. De belangen van onze klanten staan bij ons voorop is en daarom zal uw saldo bij Xtrade niet negatief worden. Met de negatief saldo-bescherming wordt voorkomen dat een handelaar schulden maakt. Helaas biedt niet elke retail forex -broker een negatief saldo-bescherming. Voor de onervaren handelaar kan het gebrek aan margestorting het verschil betekenen tussen het verliezen van alleen uw belegging en schulden maken. Dit is een subtiel, maar cruciaal verschil. Bij forex trading kunt geld verliezen dat u zich ook kunt veroorloven om om te verliezen (immers er is niet zoiets als een perfecte handelaar die de hele tijd wint). Schulden maken is echter nooit aanvaardbaar, ongeacht hoeveel ervaring u hebt.

  • Ik heb mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

    Klik op 'Wachtwoord vergeten' onder het inlogvak en uw wachtwoord wordt verzonden naar uw e-mailadres.

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen?

    Om uw wachtwoord te wijzigen logt u in op uw Xtrade-account; vervolgens klikt u op Accountopties > Wachtwoord wijzigen

  • Kan mijn accountmanager voor mij traden?

    Wij bieden geen accountmanagementdiensten. U bent de enige eigenaar van het account en de uiteindelijke beslisser.

  • Hoe kan ik het platform downloaden?

    Ons gebruiksvriendelijke webplatform hoeft niet te worden gedownload.

  • Hebt u MT4?

    Helaas bieden we op dit moment geen MT4-platform.

  • Hoe kan ik een demo-account openen?

    Een demo-account wordt geactiveerd zodra u een tradingaccount opent. *Onder voorbehoud van een minimumstorting

  • Hoe kan ik vanaf het traderscherm schakelen tussen echt accounts en demo-accounts?

    In he gedeelte Mijn account schakelt u tussen echte en demo-modi met de knop "Switch".

  • Wat is het verschil tussen een tradingaccounts en demo-accounts?

    Hoewel alle functies en onderdelen van het echte platform in het demo-platform beschikbaar zijn, moeten gebruikers in gedachten houden dat simulatie de echte marktomstandigheden niet kan repliceren. Een belangrijk onderscheid is dat het volume dat wordt uitgevoerd door middel van de simulatie de markt niet beïnvloedt; terwijl in het echt volumes wél invloed hebben op de markt, vooral wanneer de positie groot is.

  • Hoe financier ik mijn demo-account?

    Uw demo-account wordt automatisch gefinancierd zullen 7 dagen na registratie.

  • Hoe lang kan ik mijn demo-account gebruiken?

    Xtrade demo-accounts verlopen niet.

Bonussen

  • Wat voor soorten bonussen biedt Xtrade?

    Xtrade biedt twee soorten bonussen: krediet en contant.

  • Wat is het verschil tussen een kredietbonus/in afwachting en een cashbonus?

    Een cashbonus wordt direct bijgeschreven en daarna moet u een vereiste hoeveelheid Xpoints verkrijgen en het omgekeerde geldt voor een kredietbonus/in afwachting.

  • Waar kan ik meer lezen over uw bonuspromoties?

    Klik hier om onze nieuwste promoties te zien.

  • Ik heb mijn telefoonverificatiebonus niet ontvangen, wat moet ik doen?

    Neem contact op met onze klantenservice via live chat, e-mail of bel om te crediteren.

  • Wat zijn Xpoints?

    Uw gewogen volume aan handelsactiviteiten uitgedrukt in punten.
    Bijvoorbeeld: Als u een positie opent op EUR/USD met een waarde van $100.000, zult u bij het sluiten 100 XPoints ontvangen, aangezien elk $1.000 handelsbedrag 1 XPoint waard is.

  • Ik heb voldaan aan een vereiste hoeveelheid traden voor Xpoints.Waarom is mijn bonus niet bijgeschreven?

    U hebt in plaats daarvan een cashbonus ontvangen en deze is bijgeschreven voordat de vereiste hoeveelheid Xpoints is verkregen.

  • Ik heb geen accountverificatiebonus ontvangen maar mijn account is wel volledig gecontroleerd.

    U hebt uw account gecontroleerd voordat u uw eerste storting deed. U krijgt een accountverificatiebonus op het moment dat u geld op uw account stort.

Accountverificatie

  • Waarom vraagt naar mijn documenten?

    Als een gereguleerde bedrijf werken we volgens de verschillende antiwitwassen en identiteitsdiefstalwetten, evenals een aantal nalevingsgerelateerde procedures die door onze regelgevende instanties zijn opgelegd: CySEC, ASIC en IFSC.

  • Hoe kan ik mijn account verifiëren?

    U kunt u uw documenten uploaden via uw account:
    Accountopties > Accountverificatie of ze e-mailen naar documents@xtrade.com

  • Welke bewijsstukken moet ik bieden?

    Met betrekking tot onze KYC-procedures (Know Your Client) bent u verplicht om een kleurenkopie te verstrekken van een geldig identiteitsbewijs en een recent bewijs van adres (rekening van elektriciteit, gas, water, telefoon, internet en/of kabel-TV contract, bankrekeningafschrift), waarop uw naam, adres en een recente (minder dan 3 maanden oude) datum staan.

  • Kan ik een account openen door een ander bewijsstuk te leveren in plaats van mijn paspoort?

    Ja. Een geldige ID-kaart of rijbewijs is ook aanvaardbaar.

  • Krijg ik een e-mail of melding ter bevestiging van de status van mijn account?

    U ontvangt een automatische e-mail ter bevestiging van de status van uw account zodra uw account volledig is geverifieerd.

  • Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

    Als u uw e-mailadres, telefoonnummer of woonadres wilt bijwerken, stuur dan uw verzoek naar documents@xtrade.com samen met de vereiste ondersteunende documenten.

Stortingen

  • Wat is het minimumstortingsbedrag?

    200 USD, maar Xtrade heeft af te toe promoties waarin lagere drempels voor stortingen worden aangeboden.

  • Bieden jullie bonussen op stortingen?

    Ja, wij bieden tot 100% bonus op uw storting (*Bonusvoorwaarden van toepassing). Neem voor meer informatie contact op met onze professionele medewerkers, via live chat of e-mail.

  • Is het mogelijk om meer te verliezen meer dan ik heb gestort?

    Nee, u kunt niet meer verliezen meer dan uw aanvankelijke storting.

  • Welke stortingsopties biedt Xtrade?

    Creditcards/betaalkaarten, bankoverschrijvingen, American Express, PayPal en nog veel meer opties. Klik hier voor nog meer informatie.

  • Berekenen jullie stortingskosten?

    Xtrade rekent geen kosten voor stortingen.

  • Mijn creditcard/betaalkaart-storting werd geweigerd.

    Wij raden u aan contact op te nemen met uw bank om te horen of er een blokkade is op internationale of online transacties.Of misschien is het stortingsbedrag groter is dan uw dagelijkse limiet voor uw creditcard/betaalkaart.

  • Kan ik storten vanaf een account van een vriend/familielid?

    Nee. We accepteren geen betalingen die zijn gedaan vanaf het account van derden. Alle stortingen moeten geschieden vanuit uw eigen account.

Tradinginformatie

  • Wat zijn de beursuren van uw platform?

    De beursuren zijn vanaf zondag 21:00 GMT t/m vrijdag 21:00 GMT tijdens de zomertijd. In de winter zijn de beursuren vanaf zondag 22:00 GMT t/m vrijdag 22:00 GMT. Sommige instrumenten echter zijn alleen beschikbaar tijdens bepaalde uren. Klik hier voor de beursuren van elk instrument.

  • Waarom is het platform gesloten tijdens het weekend?

    Het Xtrade-platform is gesloten in het weekend, omdat alle onderliggende financiële instrumentmarkten gesloten zijn.

  • Hoe kan ik beginnen met handelen?

    Doorloop onze Opleidingscentrum en denk aan het advies niet te gaan traden totdat u volledig vertrouwd bent met ons platform. Daarna kunt u gewoon inloggen op uw account en beginnen met traden.

  • Is er een risico verbonden aan traden?

    Handelen in FX en CFD's brengt verliesrisico met zich mee, vooral vanwege het hefboomeffect dat van nature aanwezig is bij handelen. Klik hier om onze volledige Risicowaarschuwing te lezen. De informatie in deze website en de openbaarmaking van documenten is van algemene aard en houdt geen rekening met uw persoonlijke omstandigheden, financiële situatie of behoeften. Neem onze Klantenovereenkomst zorgvuldig door en win onafhankelijk advies in alvorens te beslissen of de handel in dergelijke producten voor u geschikt is.

  • Wat heb ik nodig om te kunnen traden?

    U hebt een computer of een mobiel apparaat ((ondersteunende iOS, Android of Windows software) met internetverbinding nodig en een gefinancierd tradingaccount. We raden u aan ons opleidingscentrum te doorlopen vóór uw eerste handel.

  • Wat is leverage en welke leverage biedt u?

    Met "leverage" (of hefboomwerking) kan een grote handelspositie worden gestart met een kleine margestorting. Hoeveel leverage beschikbaar is voor een handelaar varieert, met een vergroting van maximaal 400: 1
    bijvoorbeeld 100:1, wat betekent dat een valutahandel ter waarde van $100.000 kan worden gemaakt met een margestorting van $1.000. Leverage maakt het gebruik van krediet voor tradingbedragen mogelijk die groter zijn dan uw storting.
    Denk eraan dat hoe hoger de leverage is, hoe hoger het risico van verlies van uw gestort kapitaal. Leverage kan zowel voor als tegen u werken.

  • Zijn er nadelen bij trading met leverage?

    Met leverage kunt u een grote hoeveelheid kapitaal met een kleine stortingsmarge regelen, maar leverage kan u ook blootstellen aan een groot uitvallende negatieve prijsbeweging.

  • Kan ik de leverage wijzigen?

    U kunt de standaard leverageratio niet wijzigen.

  • Wat is een pip?

    Een pip is de kleinste wijzigingseenheid in een prijsverhouding van een financieel instrument (tarief van een valutapaar).

  • Wat is een spread?

    De spread is het verschil tussen bied- en laatprijzen.

  • Wat wordt bedoeld met "lange" en "korte" posities?

    Lange positie - wanneer de klant de asset koopt en een korte positie wanneer de klant de asset verkoopt.

  • Hoe bereken ik de waarde van 1 pip?

    Bedrag basisvaluta * Pips = waarde in de genoteerde valuta
    Waarde van 1 pip in EUR/USD = 1 Lot (100 000 €)*0.0001 = 10 USD
    Waarde van 1 pip in USD/CHF = 1 Lot (100 000 €)*0.0001 = 10 CHF
    Waarde van 1 pip in EUR/JPY= 1 Lot (100 000 €)*0.01 = 1000 JPY

  • Wat is een ontsporing?

    Een ontsporing kan optreden tijdens periodes van hoge volatiliteit, meestal veroorzaakt door belangrijk economisch nieuws. Dit heeft als resultaat dat uw positie wordt uitgevoerd op een ander tarief dan dat u hebt opgegeven; gesloten op de volgende beschikbare prijs.

  • Hoe kan ik het risico beheersen in volatiele markten?

    De beste manier om uw risico te beheersen tijdens volatiele markten is om ervoor te zorgen dat uw account te allen tijde voldoende marge heeft. Verschillende voorzorgsmaatregelen worden aanbevolen:
    ✔ Bewaak de status van uw open posities.
    ✔ Specificeer een stop-loss om het neerwaartse risico te beperken.
    ✔ Houd uw account gefinancierd boven de vereiste marge.

  • Wat is een limietorder?

    Limietorders zijn take profit orders om een vast bedrag van een financieel instrument te kopen of te verkopen tegen een bepaalde prijs of beter.

  • Hoe kan ik mijn tradinggeschiedenis zien?

    Log in op uw tradingaccount en klik vervolgens op Accountopties > Fondsbeheer > Monetaire geschiedenis of activiteitenverslag

  • Wat is "Take Profit"en "Stop Loss"?

    Stop lossen en take profits zijn allebei orders die op de markt worden geplaatst voor het sluiten van een open positie. "Stop Loss" is om een verder negatief prijsverloop te voorkomen en "Take Profit" is om te winnen van een voordelig prijsverloop.

  • Hoe kan ik een stop loss of take profit instellen?
    Ga naar het dialoogvenster Positie:
    • Maak een Take Profit-positie aan door Sluiten bij winst te selecteren en door een triggeringtarief of-bedrag te specificeren
    • Maak een Stop Loss-positie aan door Sluiten bij verlies te selecteren en door een triggeringtarief of-bedrag te specificeren
  • Word ik gewaarschuwd als ik een margestorting moet doen?

    Xtrade informeert premiumklanten in geval van margestortingen. Uw marge wordt in real-time gevolgd, zodat u op elk moment weet waar u staat. Margestortingen kunnen een sluiting van uw geopende posities veroorzaken in het geval dat uw beschikbare marge zakt tot onder de margevereisten voor dat bepaalde instrument.

  • Wat is de betekenis van de expiratiedatum in het tabblad Details?

    Sommige instrumenten worden verhandeld op basis van onderliggende futures-contracten. Deze instrumenten hebben een specifieke vervaldatum waarop alle open deals/limietorders worden gesloten.

  • Waar kan ik de expiratiedatum van specifieke instrumenten vinden?

    Voor instrumenten die een expiratiedatum hebben, kunt u gewoon klikken op het tabblad Details waaraan het instrument is gekoppeld.

  • Wat is een trend?

    Een trend is de algemene richting van een markt of van de prijs van een asset, en trends kunnen variëren in lengte van korte tot middellange tot lange termijn.

  • Wat is de betekenis van de steun en weerstandsniveaus?

    In technische analyse zijn steun en weerstand concepten waarin de beweging van een fondsprijs geneigd is om te stoppen en terug te gaan op een vooraf bepaalde prijsniveau.

  • Wat is het beschikbare saldo en waarom deze verschilt van het vermogen?

    Beschikbaar balans: Bedrag beschikbaar voor initieel marge.
    (Vermogen) – (Gebruikte marge)
    Vermogen: Stortingen - Opnames + Bonus + Gesloten W&V + Open W&V

  • Wat is de O.marge? Hoe wordt deze gebruikt?

    Om uw nieuwe positie open te houden, moet het vermogen in uw account hoger zijn dan het niveau van het totale onderhoudsmarge. De vereisten voor het niveau van het onderhoudsmarge zijn specifiek voor elk financiële instrument. XTrade toont altijd het niveau van de onderhoudsmarge voor elk individueel instrument.

  • Wat is de W&V?

    Totale Winst &Verlies uitgedrukt in de basisvaluta van het account.

  • Waar vind ik mijn geannuleerde deals/limieten?

    Klik op Accountopties > Fondsbeheer > Monetair rapport.

  • Wat is de indicator Hoog/Laag?

    Het geeft de hoogste bied- en laagste laatprijs aan die is bereikt tijdens de huidige beursdag.

  • Wat verhindert me om trades te openen?

    Trades kunnen alleen worden gestart als er voldoende eigen vermogen is en tijdens de uren waarin het onderliggende financiële instrument ook wordt verhandeld op een openbare beurs.

  • Waar kan ik de beursuren van een specifiek instrument vinden?

    Klik op het instrument "Details".

  • Hoe kan ik mijn minimum handelspartij verlagen?

    Neem contact op met de klantenservice voor directe assistentie.

  • Hoe kan ik een instrument toevoegen aan mijn favorietenlijst?

    Klik op het sterpictogram van het instrument.

Vergoedingen & commissies

  • Wat is een spread?

    Een spread is het verschil tussen de biedprijs en de laatprijs van een onderliggend financieel instrument.
    Ga om de spreadwaarde te zien voor elk product naar onze CFD-lijst.

  • Wat is de premievergoeding?

    Het openhouden van een positie na een bepaald tijdstip (ongeveer 22:00GMT (21:00DST)), zoals weergegeven in het weergavescherm "Details" van het XTrade-handelsplatform, onderwerpt u aan een XTrade-financieringspremie die van uw account wordt afgetrokken. Deze premie dekt het voordeel/de kosten van de bijbehorende financiering.
    De afwikkeling van de trade geschiedt twee werkdagen (T+2) na de tradingdag (openen/sluiten van een positie). Deze betalingsdag wordt ook de waardedag genoemd.
    Ga om de kosten voor Premie verkopen en Premie kopen te zien naar onze CFD-lijst.

  • Wat zijn inactiviteitskosten?

    Er wordt $10 USD inactiviteitskosten per maand in rekening gebracht voor XTrade-accounts die inactief zijn. Een account wordt als inactief gezien als er gedurende een periode van 3 maanden geen handelsactiviteit heeft plaatsgevonden.

  • Rekent Xtrade kosten voor stortingen/opnames?

    Xtrade brengt geen kosten in rekening voor stortingen/opnames.Maar voor banken en/of tussenpersonen kunnen verwerkingskosten in rekening worden gebracht. Wij accepteren geen enkele verantwoordelijkheid voor dergelijke kosten.

Opnames

  • Hoe kan ik een opname aanvragen?
    Voer de volgende stappen uit:
    • Log in op uw Xtrade-account
    • Klik op "Opnemen" op de hoofdpagina van de Web Trader
    • Voer het bedrag in en dien dit in door te klikken op de knop "Opnemen".
    • Om de aanvraag te voltooien, drukt u een opnameformulier uit, u tekent dit en stuurt het naar withdrawals@xtrade.com of per fax: +357 25030429
    • Zodra uw verzoek is voltooid, wordt de informatie naar ons doorgestuurd voor verwerking. U ontvangt een e-mailbevestiging van uw opnameverzoek.
  • Hoe kan ik de status van mijn aanvraag voor opname controleren?

    Klik op Accountopties > Fondsbeheer > Opnameverzoeken en dan ziet u een nieuw pop-upvenster met volledige details van uw opnames.

  • Kan ik mijn opnameverzoek annuleren?

    U kunt uw verzoek op elk moment annuleren als de status "In behandeling" is.

  • Waarom is mijn opname afgewezen?
    Opnameverzoeken kunnen worden afgewezen om een of meer van de volgende redenen:
    • Uw account is niet volledig gecontroleerd. (Houd er rekening mee dat uw account moet volledig worden gecontroleerd voorafgaand aan het opnameproces. Een lijst van vereiste documenten vindt u hier. In extreme omstandigheden behoudt het Bedrijf zich het recht voor aanvullende documentatie te verzoeken.)
    • We hebben geen ondertekend opnameformulier ontvangen.
    • Een opnameformulier is niet handmatig ondertekend, we hebben alleen delen ervan ontvangen of er staat een datum van opname in die reeds is afgewezen.
    • We konden de fondsen niet overboeken naar de bank/e-wallet of we hebben niet de juiste gegevens ontvangen.
    • Het vereiste volume is niet voltooid.
  • Waarom kan ik geen opname verzoeken in het systeem?

    Als u open posities hebt, kunt u niet uw gehele beschikbare saldo opnemen. Een minimumbedrag is nodig om een onderhoudsmarge aan te houden.
    (Beschikbaar balans – Onderhoudsmarge) en marge >= 1% = Maximaal opnamebedrag

  • Hoe lang duurt het verwerken van een opname?

    Opnameverzoeken worden in maximaal vijf werkdagen verwerkt. Vertragingen waar wij geen controle op hebben, zouden kunnen optreden als gevolg van opnamebetalingsmethoden van derden (d.w.z. creditcardbedrijf, de overschrijvende bank of bemiddelende banken die overschrijvingen vertragen. In extreme gevallen kan dit tot 3 weken duren).

  • Welke opname-opties hebben jullie?

    Uw opname wordt volgens dezelfde methode verwerkt als waarmee de storting was gemaakt. Indien u een storting maakt via creditcard, worden alle opgenomen bedragen teruggestort op die creditcard. Als een storting is gemaakt via een overboeking, wordt op dezelfde manier het geld teruggestort op uw bankrekening. Andere stortingen via e-wallet worden geretourneerd als een bankoverschrijving of door Skrill/Netteler e-wallet.

  • Als mijn opnamebedrag groter is dan het bedrag dan ik heb gestort, hoe kan ik dan geld opnemen?

    Volg gewoon de opnameprocedure en de fondsen worden geretourneerd op basis van de methode die is gebruikt voor de storting.

  • Waar kan ik een opnameformulier vinden?

    Log in op uw account, klik op Accountopties > Fondsbeheer > Opnameverzoeken > klik op Details naast opnameverzoek in behandeling.

  • Waarom is mijn opnameformulier niet geaccepteerd?

    Onderteken het formulier met een pen, want virtuele handtekeningen kunnen niet worden aanvaard.
    Zorg ervoor dat u ons te sturen een volledige formulier stuurt, en niet alleen delen ervan. We moeten het oorspronkelijke formulier volledig ingevuld hebben, met ons bedrijfslogo erop.
    Zorg ervoor dat de datum op uw opnameformulier dezelfde datum is als die waarop u het verzoek doet.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld krijg?

    Meestal duurt maximaal 10 werkdagen als de restitutie via een bankoverschrijving of creditcard/betaalkaart plaatsvindt. E-wallets-betalingen worden weergegeven in uw account op het moment dat uw opname is goedgekeurd.

Account uitschakelen

Hoe kan ik mijn account uitschakelen?

Neem contact op met onze klantensupport om u te helpen.

PayPal

  • Hoe opent u een PayPal-account?
    1. Ga naar de PayPal-website en klik op 'Aanmelden' boven aan de pagina.
    2. Selecteer het type account dat u wilt openen, "Persoonlijk" of "Zakelijk" en klik op 'Doorgaan / Volgende'.
    3. Geef uw e-mailadres, maak een wachtwoord en klik op 'Doorgaan / Volgende'.
    4. Vul uw persoonlijke gegevens in en klik op 'Akkoord en Account maken'.
    Kaart/creditcard/link naar uw bankrekening toevoegen.
    Volg de instructies hieronder volgens de door u gekozen methode.
  • Zorg voor verificatie met uw bankrekening

    Voeg een bankrekening toe en bevestig dit. PayPal stort twee kleine bedragen op uw rekening. Voer deze stortingen in op de website van PayPal. Beantwoord een snel bevestigingstelefoontje van de externe verificatieservice van PayPal om uw gegevens te valideren en u bent helemaal klaar.

  • Hoe lang duurt het verwerken van een betaling via uw bankrekening?

    Wanneer een bankrekening is gekoppeld aan uw PayPal-account en u geen beschikbare middelen op uw PayPal-account hebt, zal Pay Pal het eerst afhalen van uw bank wat inhoudt dat het een overschrijving wordt en dat het maximaal 3 dagen duurt totdat de betaling is verwerkt.

  • Verificatie via uw creditcard

    Verstrek uw info aan PayPal. Ze zullen twee kleine bedragen op uw kaart storten. Ga terug naar PayPal en voer deze bedragen in samen met de bijbehorende code zoals deze worden weergegeven op uw creditcardafschrift. Zij zullen de kosten vergoeden en u zult worden geverifieerd.

  • Hoe lang duurt het verwerken van een betaling via uw creditcard?

    Als uw creditcard/betaalkaart is gekoppeld aan uw PayPal-account gebeurt de betaling direct.

Echt account
Open een account en krijg toegang tot ons uitgebreide assortiment CFD-instrumenten.$25 Cash-bonus Geen storting vereist.
*Voorwaarden zijn van toepassing
Het handelen in CFD's brengt een aanzienlijk risico op verlies met zich mee. Handelen met FX/CFD's brengt een aanzienlijk risico met zich mee en u kunt al uw geïnvesteerde kapitaal verliezen. Zorg ervoor dat u de desbetreffende risico's begrijpt.