Handelsinfo

Opnamebeleid

Als onderdeel van onze belofte om een écht superieure service te leveren, zal Xtrade (het "Bedrijf" of "wij") alle noodzakelijke inspanningen verrichten om te garanderen dat opnameverzoeken snel en efficiënt worden verwerkt. Om te beschermen tegen fraude kunnen we ook aanvullende informatie vragen. Wij maken gebruik van toonaangevende beveiligings- en encryptietechnologieën om ervoor te zorgen dat transacties en financiële informatie veilig worden gehouden.
* Let erop dat uw account volledig moet worden gecontroleerd voorafgaand aan het opnameproces.
Een lijst van documenten die vereist zijn, is te vinden op . In sommige gevallen behoudt het Bedrijf zich het recht voor te vragen om enkele aanvullende documenten.
De vereiste documentatie:
  1. Door de overheid uitgegeven ID/Paspoort
  2. Bewijs van adres
  3. Beoordeling van de geschiktheid

Opnameproces

Als u open posities hebt, kunt u niet uw gehele beschikbare saldo opnemen. Een minimumbedrag is nodig om een onderhoudsmarge aan te houden.
(Beschikbaar saldo – Onderhoudsmarge) en marge > = 1% = Max opnamebedrag

Opnameverzoeken nemen maximaal vijf werkdagen dagen in beslag voor verwerking. Vertragingen waar wij geen controle op hebben, zouden kunnen optreden als gevolg van opnamebetalingsmethoden van derden (d.w.z. creditcardbedrijf, de overschrijvende bank of bemiddelende banken die overschrijvingen vertragen. In extreme gevallen kan dit tot 3 weken duren).

Hoe kan ik een opname aanvragen?

  1. Log in op uw Xtrade-account
  2. Klik op "Opnemen" op de hoofdpagina
  3. Voer het bedrag in en verzend dit door op de knop "opnemen" te klikken
  4. Druk om uw aanvraag te voltooien een opnameformulier af, onderteken dit en verzend het naar withdrawals@xtrade.com of per fax:+357 25030429
  5. Zodra uw verzoek is voltooid, wordt de informatie naar ons doorgestuurd voor verwerking. U ontvangt een e-mailbevestiging van uw opnameverzoek.

* Houd er rekening mee dat uw account moet volledig worden gecontroleerd voorafgaand aan het opnameproces. Een lijst van vereiste documenten vindt u hier. In sommige gevallen behoudt het Bedrijf zich het recht voor te vragen om enkele aanvullende documenten.

**Uw opname wordt volgens dezelfde methode verwerkt als waarmee de storting was gemaakt. Indien u een storting maakt via creditcard, worden alle opgenomen bedragen teruggestort op die creditcard. Als een storting is gemaakt via een overboeking, wordt op dezelfde manier het geld teruggestort op uw bankrekening. Andere stortingen via e-wallet worden geretourneerd als een bankoverschrijving of door Skrill/Netteler e-wallet.

***Alle winsten zullen worden geretourneerd via bankoverschrijving. (Een winstbedrag van minder dan $150 kan worden overgeschreven door een andere methode die door het Bedrijf is goedgekeurd, onder voorwaarde van de regelgeving).

Hoe kan ik de status van mijn aanvraag voor opname controleren?

  1. Klik op Accountopties > Fondsbeheer > Opnameverzoeken.




  2. U ziet een nieuw pop-upvenster met alle gegevens van uw opname.

*U kunt uw verzoek op elk moment annuleren als de status "in behandeling"

Waarom is een opname afgewezen?

  • Uw account is niet volledig gecontroleerd.
  • We hebben geen ondertekend opnameformulier ontvangen.
  • Een opnameformulier is niet ondertekend, we hebben alleen delen ervan ontvangen of er staat een opnamedatum op die al was afgewezen
  • Het is niet gelukt om geld over te schrijven naar de aangegeven Bank/e-wallet of we hebben geen correcte gegevens ontvangen.

Opnamekosten

Xtrade rekent geen kosten voor de verwerking van de opname. Het totale opnamebedrag zal worden overgemaakt naar uw bankrekening, creditcard/betaalkaart of e-wallet; er kunnen hier echter wel kosten voor bank en/of tussenpersonen aan zijn verbonden. Wij accepteren geen enkele verantwoordelijkheid voor dergelijke kosten.

Betalingsondersteuning

Ons klantenserviceteam staat 24 uur per dag, 5 dagen per week klaar om u te helpen met vragen die u eventueel heeft om uw online handelservaring zo aangenaam en handig mogelijk te maken. Neem contact met ons op met vragen die u wellicht heeft.
Het handelen in CFD's brengt een aanzienlijk risico op verlies met zich mee. Handelen met FX/CFD's brengt een aanzienlijk risico met zich mee en u kunt al uw geïnvesteerde kapitaal verliezen. Zorg ervoor dat u de desbetreffende risico's begrijpt.